Ziraat mühendisligi bitirdim kpss 26 ya evde hazırlanıyorum kendimi çok yalnız ve kötü hissediyorum bakar mısınız?

Bu sene mezun oldum. Çalışmıyorum istediğim gibi is bulamadım Kayseri de insani somuruyorlar az maas fazla mesai. 24 yaşındayım cogu şeye gev kalmış hissediyorum bölümü okuduğuma pismsnim şu anda sevmiyorum fakat atanmak için 26 kpss ue hazırlanıyorum. Yks ye de çalışıp acaba yeniden hemşirelik mi okusam yapabilir miyim bu yastan sonra gec mi yoksa ziraat den mi atansam polis mi olsam kafam çok karışık. Çevremdeki herkes çalışıyor iyi kötü bi yerde. Hem çalışıp hem kpss yks ye mi çalışsam yksa evde durup mu çalışsam bilmiyorum cok yalnız kötü br çaresiz hissediyorum ise yaramadığımi hissediyorum ne yapmalıyım sizce uzay boşluğunda gibiyim her gun günde 5 saat ders çalışıyorum sadece

Ziraat mühendisligi bitirdim kpss 26 ya evde hazırlanıyorum kendimi çok yalnız ve kötü hissediyorum bakar mısınız?
Cevapla