2 yil once yurtdisina master icin geldim ve artik burada calisiyorum ve 26 yasindayim. Ama kendimi cok degersiz hissediyorum neden?

Kendi ayaklari ustunde duran ve tek yasayan bir kadinim. Ama kendimi hep cok degersiz hissediyorum. Gocmenligin verdigi yalnizlikta var tabi. Sizce neden boyle hissediyorum benim gibi olan var mi aranizda? Kendi halimde bir insanim

2 yil once yurtdisina master icin geldim ve artik burada calisiyorum ve 26 yasindayim. Ama kendimi cok degersiz hissediyorum neden?
Cevapla