Pandemiyle içime kapandım, yurt dışında yüksek lisans kazandım ama neden hâlâ çok mutsuz ve boş hissediyorum?

Pandemiden belli evdeyim sosyalleşmiyorum pandemiden şuana kadar 2-3 defa başka şehire gittim birde ayda 2 defa avm kafe gidiyorum o kadar sınava çalıştım ona buna çalıştım kendi içime çok döndüm yurt dışında yüksek lisans kazandım c1 Almanca öğrendim sertifikamı aldım ama çok mutsuzum boşuna yaşıyorum gibi daha Avrupa’ya gitmedim ama hıcbır seyın tadı tuzu yok

Pandemiyle içime kapandım, yurt dışında yüksek lisans kazandım ama neden hâlâ çok mutsuz ve boş hissediyorum?
Cevapla