Üniversite son sınıfım kendimi çok yalnız hissediyorum fikir verebilir misiniz :( ?

Üniversite son sınıfa gidiyorum. Yarın okul var ve aşırı mutsuzum. Sınıfta kendimi yapayalnız hissediyorum konuştuğum arkadaşlarım var ama çok sıkılıyorum. Sizce kapanma gelir mi yine vakalar çok arttı..
Üniversite son sınıfım kendimi çok yalnız hissediyorum fikir verebilir misiniz :( ?
Cevapla