Üniversitede kendimi çok yalnız hissediyorum. Yerimde olsanız ne yapardınız?

Üniversite 2. sınıftayım. Arkadaş grubumdaki kızlar biraz daha yakın oldu ve ben yalnız kaldım gibi. Sınavlara odaklanamıyorum bu yüzden kendimi çok yalnız hissediyorum. İyi davranıyorlar fakat kendi aralarında daha yakınlar eskiden böyle değildi çok üzülüyorum. Yerimde olsanız napardınız?
Üniversitede kendimi çok yalnız hissediyorum. Yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla