Çok yalnızım ve boşluktayım. İşimden de ayrıldım ve hem de mesai saati içinde sıkılıp çıktım. Boşluktayım. Açıklamayı okurmusunuz?

Üç yıllık görev sürem boyunca işverenime karşı hisler besledim. Ailevi sorunlar yaşıyordum ve arkadaş çevrem yoktu. İş yerinde yaşadığım olaylar da dahil olmak üzere her şeyi içime attım ve sonunda duygusal bir patlama yaşadım. Ailem ile tartıştım ve istifa ettim. Yarın gidip imza vereceğim. Onlara karşı çok mahcubum ve böyle olmamalıydı. İşverenimi de göremeyeceğim. Boşluktayım kimseyle konuşmuyorum yemek yemiyorum eskisi gibi hatta hiç gulumsemiyorum😔😔😔

Çok yalnızım ve boşluktayım. İşimden de ayrıldım ve hem de mesai saati içinde sıkılıp çıktım. Boşluktayım. Açıklamayı okurmusunuz?
Cevapla