Aktivist olacaksın da gizlenerek mi yapacaksın bunu?
0
41 Yorumla
Soran
+1 yıl
Daha karar vermedim ki gizlenerek de olabilir aslinda. Ama ben gizlenmeden yapmayi dusunuyorum Şu an ama iste olmazsa rezil de olma ihtimalim var bilemiyorum
Ne olursa olsun namusunu satanin benim gözümde hiçbir değeri yoktur, açlıktan kimse ölmez, evin yoksa sokakta kalmıyorsun. Biz canım mıyız okuyup çalışıyoruz biz bilmiyor muyuz çalıp cirpmayi veya bedenimizi pazarlamayi
Benim Görüşüm ne olursa olsun bir ekmek bile bulamasa böyle bir şey yapmasını hiç mantıklı bulmuyorum. Mesela sen? Senin paraya ihtiyacın olduğun da millete kendini meze eder misin?
Ben parasız kalıp çok zor durumda kalan kadında gördüm ama böyle yapmadı o yüzden bu arkadaşın ne yaparsa yapsın hiçbir hakli sebebi yok gözümde bence kendinden utanmali
Borcunu odemedigi icin intahar eden evladini yeterince saglikli besleyemedigi icin cocugunu kaybeden ya da hastaneye goturemedgi icin minicik evladinin olumunu izleyen kadinlar da var evet namuslarini satmiyorlar ama satsalar kimse onlara haksizsin dememeli vicdani beyni olan insan bunu yapmaz. Senin haddine degil bu ayrica namuslu gozukup de arkadas is yapmadigini ne biliyorsun sende karinin gozunde meleksin namuslusun burada boyle kadinlara mesaj attigini gorse kadin fenalik gecirir
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Hayat kadinlarinin aktivisti olmak istiyorum basarili olursam adim tarihe yazilicsk belki sizce denemeli miyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aktivist olacaksın da gizlenerek mi yapacaksın bunu?
Daha karar vermedim ki gizlenerek de olabilir aslinda. Ama ben gizlenmeden yapmayi dusunuyorum Şu an ama iste olmazsa rezil de olma ihtimalim var bilemiyorum
Yaptığın ya da yapacağın işin doğru bir iş olduğunu düşünüyorsan sonunu hesap etmemek daha doğru olur.
@yerçekimli_karanfil hocam gözler beni al diyor
senin hocan kim? ))))
Sen
Bu değil ama ben +18 sovcuyum ve surekli ailem gorurse beni oldururler mi naparlar diye korkup duruyorum bu durumdan nasil kurtulabilirim sizce?
Hocanı alan almış may bradır )))
Şov yapmayarak
Cocuklarim olursa gorurlerse falan diyede kormuyorum
Yapmam gerekiyor cok paraya ihtiyacim var bu gunlerde
@yerçekimli_karanfil deme evliyim deme demeeeee
Başka is yapabilirsin mesela? O kazandığın paradan hayır gelmez ki
Basa isten bu kadar kazamam ki ayda 100 bin tlyi geciyor aldigim burada
Hem niye hayir glmesin
Şovculuk ne demek bilmiyorum. Striptiz filan mı?
Durust bir is ypiyorum calmiyorum cirpmiyorm
Yok bir internet sitesinde +18 sov yapiyorum yuz acik
Ayda o kadar para kazandın ve borcun var 😃 ne borcun var?
Borcum var demedim
@ertekinst Evet evliyim.
Ev almam lazim
Neyin olursa olsun ben karşıyım hayat kadınına da sovcuyada
Niye karsisin ihtiyac sonucta
@yerçekimli_karanfil Allah mutlu mesut etsin😇
Hemcislerin ihtiyac duyuyor yani izlemeye bozde hizmet veriyoruz
Ne olursa olsun namusunu satanin benim gözümde hiçbir değeri yoktur, açlıktan kimse ölmez, evin yoksa sokakta kalmıyorsun. Biz canım mıyız okuyup çalışıyoruz biz bilmiyor muyuz çalıp cirpmayi veya bedenimizi pazarlamayi
@ertekinst Teşekkür ederim. Darısı başına olsun ))
Amin hanımefendi aminnnnn varsa bekar çevrenizde yönlendirebilirsiniz 😅
@ertekinst Yalnız soru sahibine yanıtlarını pek sert bulduğumu söyleyeyim.
Benim Görüşüm ne olursa olsun bir ekmek bile bulamasa böyle bir şey yapmasını hiç mantıklı bulmuyorum. Mesela sen? Senin paraya ihtiyacın olduğun da millete kendini meze eder misin?
@ertekinst Parasız kalmadım, empati yapamıyorum.
Ben parasız kalıp çok zor durumda kalan kadında gördüm ama böyle yapmadı o yüzden bu arkadaşın ne yaparsa yapsın hiçbir hakli sebebi yok gözümde bence kendinden utanmali
Deme evliyim deme diyip kadina yurumeye calisan adam mi bana diyor kendine utanmalisin diye puahhaja
İroni yaptığımızı anlamaman benim utanmam anlamına gelmiyo
Borcunu odemedigi icin intahar eden evladini yeterince saglikli besleyemedigi icin cocugunu kaybeden ya da hastaneye goturemedgi icin minicik evladinin olumunu izleyen kadinlar da var evet namuslarini satmiyorlar ama satsalar kimse onlara haksizsin dememeli vicdani beyni olan insan bunu yapmaz. Senin haddine degil bu ayrica namuslu gozukup de arkadas is yapmadigini ne biliyorsun sende karinin gozunde meleksin namuslusun burada boyle kadinlara mesaj attigini gorse kadin fenalik gecirir
Karina mesajlari goster de ironi yaptim nasil olmus de bakalim
Hem evlisin hem kadina yruuyon
Karim olduğunda ona buna yazacak birisi değilim kendinle veya çevrenle karıştırma bence insanları 😃
Şahsen annem bana böyle bir gelecek bırakacağına hiçbir şey birakmamasini yeglerim
Yeylerdin
Küfür etmeye de basladin Aferin
ne olmak istiyon kankaa anlamadım türkçe yaz