Düzenli iş hayatının bana uygun olduğunu düşünmüyorum, bu gidişattan da çok bunaldım. Sizce ne yapmalıyım?

Sabah kalkıp işe gidecek, günde 8-10 saat çalışacak enrjim yok, çoğu insana tahammülüm de yok. Mesleği olan biriyim ama ne yapmam nereden başlamam gerektiğini bilmiyorum. Başkasının il yerinde çalışmak istemiyorum bunu biliyorum 🤷🏼‍♀️ çevrem sürekli baskı yapıyor iş bul, evlene, hayat geçiyor vs. Evet hayat geçiyor bu doğru da benim çalışabileceğim standartta değil çoğu yer. Maaşları deseniz asgari ücret çoğu yerin ve yemek yol bile karşılamak istemiyor çoğu işletme. Evlilik konusu zaten ayrı kafa açıyor. Evlenmek istediğim biri de yok, bu saatten sonra da zor olur gibi geliyor çok seçici biriyim. Böyle hayatımın elimden akıp gitmesi beni daha çok bunalıma sürüklüyor evden çıkmıyorum, kimseyle koşmuyorum, hiçbir şeye hevesim ve merakım da kalmadı. Sizce bu durumdan nasış kurtulurum?
Düzenli iş hayatının bana uygun olduğunu düşünmüyorum, bu gidişattan da çok bunaldım. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla