İş yerine bir türlü alışamadım, hep tek takılıyorum ne yapmam gerek?

1 ay oldu başlıyalı BİM de çalışıyorum ama bi türlü alışamadım ordaki çalışanlarla da pek konuşmuyorum kendimce takılıyorum napmam gerek
İş yerine bir türlü alışamadım, hep tek takılıyorum ne yapmam gerek?
Cevapla