Mesleğimi yeni yapmaya başladım ama çok mutsuzum tecrübesizim diye mi mutsuzum bilmiyorum mesleği bırakmayı düşünmem normal mi?

İşe başladım ama mutlu olamıyorum ya kendimi hiç bu kadar mutsuzluktan ölürcesine kötü hissetmemiştim ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?

Mesleğimi yeni yapmaya başladım ama çok mutsuzum tecrübesizim diye mi mutsuzum bilmiyorum mesleği bırakmayı düşünmem normal mi?
Cevapla