Çalıştığım işte mutlu değilim işi bırakma konusunda çok Kararsızım tavsiyelerinize ihtiyacım var?

şu an çalıştığım işte yaklaşık olarak 10 aydır çalışıyorum ilk başlarda gayet iyiydim açıkçası mezun olur olmaz uygun bi iş buldum diye de mutluydum ama gittikçe sıkılmaya başlıyorum ve son zamanlarda iyice bunaldım ve gerçekten mutsuzum, sorun şu ki patronumla hiçbir sıkıntım yok aramız gayet iyi bana çok iyi davranıyor ve çok güveniyor ama ben bu işten sıkılıyorum sanki ömrümü çürütüyorum 4 duvar arasında, ben ne istiyordum ne oldum neler planlamış neler hayal etmiştim hiçbiri olmadı , bide işi bıraksam uygun bi işi kolay kolay bulamam sonra pişman olmaktan korkuyorum
Çalıştığım işte mutlu değilim işi bırakma konusunda çok Kararsızım tavsiyelerinize ihtiyacım var?
Cevapla