Erkek arkadaşım 14 bin liraya çalışan biri ek iş yap diyorum onu da yapmıyor ayrılmalı mıyım?

asgari ücret kıvamında çalışıyor bence en az 20 bin kazanması lazım, ek iş yap desem de yapacak gibi değil

Güncellemeler
+1 yıl
ben çalışmıyorum işte bir mekana zar zor gidiyoruz 300 lira hesabı bile zar zor ödüyor
Erkek arkadaşım 14 bin liraya çalışan biri ek iş yap diyorum onu da yapmıyor ayrılmalı mıyım?
Cevapla