Erkek arkadaşım, ondan yüksek maaş alıyorum diye çalışmamı istemiyor. Bu kafada olan biriyle yapamam, abartıyor muyum?

5 yıllık ilişkimiz var, evlenmeyi düşünüyoruz yakında. Bir kaç haftadır suratı asık ama nedenini söyleniyordu. Bugün diretince söyledi, ondan yüksek maaş almaya başladığımdan beri iyi hissetmiyormuş, evlendigimiz zaman böyle olursa bana çalışma dedi. Şok oldum. Ağzıma geleni söyledim, bağırdım çağırdım. şu an konuşmuyoruz. Böyle zihniyette olan kişilerin hâlâ olmasına inanamıyorum. Kim haklı sizce? Bana abarttığımı söylüyor. Eğer böyle düşünmeye devam ederse biter bu iş. Ben boşuna bulunduğum konuma gelmedim

Erkek arkadaşım, ondan yüksek maaş alıyorum diye çalışmamı istemiyor. Bu kafada olan biriyle yapamam, abartıyor muyum?
Cevapla