O konuda haklısın çalışmak zorunda değilsin ama bu maaşı küçümsemek icinde daha yüksek bi miktar almalisin yani şu an bu miktari az gorecek konumda degilsin kusura bakma ama
Ya napim dişiligi onun cocuk sayisi yatak enerjisi benlik degil ben cok elit , kulturlu, zengin bi adamin yaninda basit bi kadin gorursem diyecegim tek kelime bu adam bunu napiyo bu kadar ha bu durumda ne adam ne de kadin bana bisi diyemez kusura bakma ortada durum
Kizdan kiza fark var ben cebe degil kisilige bakarim yanima yakisiyor mu diye benim ailem basit insanlar degil bende oyle oturup kalkmasini konusmasini bilen biriyim yanimdakide oyle olsun isterim zengin olup beni kucukde dusurebilir hani
Ya kusura bakma ama simdiki gelinler ortada kayinvalideye askerlik arkadasi gibi davraniyo ya da esi banka olara bunlarida gec hangi kiz cidden aile ortaminda buyumus oluyo neyse ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Böyle düşünmedim yinede üzülen ben oldum kimseden bir beklentim yok Allahtan başka ama yinede kıymeti bilinmedi bunun
seninki de mi az kazanıyordu
Az di ama ne önemi var
asgari falan mı
35 bin az değil, adam senin yüzünden illegal yollaramı sapsın
Asgari ücrete çalışan ben şimdi gidip kendimi yakıcam
iki işte çalış o zaman
Oha çok mantıklı lan
35.000 Tlyi az bulduğuna göre daha fazla maaş alıyorsun herhalde
hayır üni okudum ama iş aramıyorum evlenince de çalışmak zorunda değilim
O konuda haklısın çalışmak zorunda değilsin ama bu maaşı küçümsemek icinde daha yüksek bi miktar almalisin yani şu an bu miktari az gorecek konumda degilsin kusura bakma ama
Şeymanin izinden gidiyor
Şeyma kim
Şeyma subaşı. Acunun sayması. Onunda başka özellikleri sayesinde zengin koca buluyor :)
Para avcısı yani
Belli olmuyor mu sence
Güpegündüz ortada
Böyleleri kabul görüyor onuda anlamak zor
Cidden mütevazı olanlarda tık yok böyle para önceligi olanlarda genelde hep mutlu
Mutlu dedigim maddi acidan
Hemcinslerimden utaniyorum bazen varya gorgusuzluklerinden vede erkegi para icin gorup yuceltiyorlar ya
Böyleleri dişiliğini iyi kullanıyor özellikle yatakta
Herkes kendi penceresinden bakıyor
Valla yatağını kimse görmüyor ama oturup kalması önemli kültürünü görüyoruz biz
Erkek görüyor yatağını ki ona göre böylelerini yanına alıyor. Yoksa zengin adamın ne işi olur
İyide lüx bir mekana git orada basitlik yapip beni kucuk dusuruyorsa napim ben yatagi
canım bence o erkekler bi yatak icin deger mi
Kultursuz , gorgusuz birini yaninda tutmak kotu bisi bence ama zamnla duzelirse bisi diyemem
Kültürsüz falan ya da görgülü olmasını bilmem ama dişiliğini kullanmak bence marifet
Ya napim dişiligi onun cocuk sayisi yatak enerjisi benlik degil ben cok elit , kulturlu, zengin bi adamin yaninda basit bi kadin gorursem diyecegim tek kelime bu adam bunu napiyo bu kadar ha bu durumda ne adam ne de kadin bana bisi diyemez kusura bakma ortada durum
Elit adam yağıyor mu :) sende fazla detaycisin
Az da olsa kulturlu nezih ailelerden cikan var jwodmdof
Bu bakış açısıyla devam sen :)
Kizdan kiza fark var ben cebe degil kisilige bakarim yanima yakisiyor mu diye benim ailem basit insanlar degil bende oyle oturup kalkmasini konusmasini bilen biriyim yanimdakide oyle olsun isterim zengin olup beni kucukde dusurebilir hani
Bu arada ne var ki bakis acimda wkdofock
Devam canim başarılar sana
Okurken yoruldum sevgiline eşine Allah yardim etsin 😀
O beni opup basina koysun kusura bakmada
Su devirde herkes cebe bakar olmus
Adam her halti yesin ama sineye cek para var isin ucunda
Ooo enişte var demek ki
Öpmesi iyice başa koymasın:)
Eniste yok daha dur erken
E kim öpüp başının üstüne koyuyor :) 😀 😃
İlerdeki manitam ya da esim
Ooo iyiymiş çok öpsün
Ya kusura bakma ama simdiki gelinler ortada kayinvalideye askerlik arkadasi gibi davraniyo ya da esi banka olara bunlarida gec hangi kiz cidden aile ortaminda buyumus oluyo neyse ya
Herkesin kalbine gire versin allah ne diyim
Sanada insallah seni sovusleyen kiz cikarda o zaman goruruz wkdodo
İdeal es adayisin da çok detaycisin. Ve çok biliyon :)
Hehe zalimsin.
İstekli es istiyorum ben :)
Cok detayci degilim ama kriterim bu benimde
2 si var 1 yok diye ayrilmam hani korkma dkfofod
İyi bakalım kız bize küfür etmeden kaçalım
Soru sahibi kiz demi wkdodmof
Evlen benimle
Hasta misin ne diyon
Kacir beni 😃😃
Gece gece ne diyon
Bence direkt ayrıl. Yazık olmasın adama!..
O zaman evlenme
Şeyma subaşı idol un mü
Yazık erkek arkadaşına
Allah daha cok versın
Sen çalışıyor musun
Sen çalış
Haspam iyi geliyormuş. Kadın erkek eşitti hani. Tembelin tekisin