Sırf erkek arkadaşımdan fazla maaş almamı sebep gösterip ayrıldı. Haklı bir sebep mi?

Maaşının 2 katını alıyorum ve bu durumu belirterek ayrılmak istediğini söyledi oysa bunu ben sorun dahi etmemiştim
Sırf erkek arkadaşımdan fazla maaş almamı sebep gösterip ayrıldı. Haklı bir sebep mi?
Cevapla