Erkek arkadaşım ayda 15 bin TL kazandığı için ayrıldım, sizce haklı mıyım?

25 yaşındayım ve artık evlenmek istiyorum ama evlenecek ekonomisi yok çocuğun olacak gibi de değil ayrıldım haklı mıyım sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
ben de o civarda alıyorum ama erkek biraz daha fazla almalı en azından 20 bin kazanaydı
Erkek arkadaşım ayda 15 bin TL kazandığı için ayrıldım, sizce haklı mıyım?
Cevapla