Sevgilim ondan yüksek maaş alıyorum diye benden ayrıldı. Saçma değil mi?

Şaka gibi, normalde ondan düşük maaşla çalışıyordum ama yeni girdiğim yerde ondan yüksek maaşlı olduğumu duyunca kafayı yedi rezil herif. Böyle olursa ben yapamam dedi bende tamam o zaman yapma dedim ve ayrıldık. Yaptığı şey aşırı saçma değil mi? Ve erkeklerin çoğu buna dikkat ediyormuş, alfa erkekler mi her ne haltsa kadının onlardan baskın olmalarını sevmezlermiş. Dünyanın en garip canlılarısınız gerçekten
Sevgilim ondan yüksek maaş alıyorum diye benden ayrıldı. Saçma değil mi?
Cevapla