Bölümümü beğenmedim napmam gerekiyor?

Merhabalar. Ben bu sene 5 yıllık bir lisans bölümüne yerleştim ama bölümümü sevemedim. Kırık obp de olsa tekrar hazirlanmayı düşünüyorum. Ders kayıtlarımı otamatik olarak okul yapmış hazırlık sınıfındayım. Yurt kaydımı sildireceğim tekrar evime dönüp evimde çalışmak istiyorum. Okul kaydım bu sene dursa askerlik tecili için gitmediğim için okul veya askerlik bu sıkıntı oluşturur mu? Veya kaydımı sildirsem her yerden devam edebilirmiyim?
Bölümümü beğenmedim napmam gerekiyor?
Cevapla