Okuduğum bölümü beğenmedim, bitirdikten sonra ne yapmalıyım?

Çocuk gelişimi 4 yıllık okuyorum 3. sınıfım staj yapıyorum bu yıl ve bölüm bana uygun değil ve zor geldi bu yüzden üniversiteyi bitirdikden sonra ne yapmalıyım diye düşünüyorum tavsiyeleriniz neler
Okuduğum bölümü beğenmedim, bitirdikten sonra ne yapmalıyım?
Cevapla