Okuduğum bölümü beğenmedim, ne yapmalıyım?

4 yıllık çocuk gelişimi kazandım mezun senemdi ve artık ne geliyorsa o olsun kafasındaydım.
3. sınıftayım şu an ve stajlarım başladı bölüm tahmin ettiğimden zor geldi aynı zamanda yıpratıcı.
Zar zor üniversite kazandım.
O kadar emek boşa gitmesin diye çalışayım diyorum ama meslek çok zor geldi sizce ne yapmalıyım
Okuduğum bölümü beğenmedim, ne yapmalıyım?
Cevapla