Okuduğum bölümden memnun değilim ne yapmalıyım?

Arkadaşlar öncelikle selamlar. Matematik bölümünde okuyorum. Bölüm öğretmenlik vs değil ama genel olarak öğretmenlik hariç yapılacak pek bir şey yok yazılım vs hikaye. Ben çocuk sevmem genç sevmem insanlarla uğraşmayı sevmem neler yapabilirim?
Okuduğum bölümden memnun değilim ne yapmalıyım?
Cevapla