Okuduğum bölümden memnun değilim, ne yapmalıyım?

Tıp okuyorum ama pilot olmak istiyordum. Kalp hastası olduğum için okuyamıyorum. Her gün eziyet gibi geliyor. Ne yapmalıyım, delireceğim.
Güncellemeler
+1 yıl
Aşkolar, tıp okumayı beceremiyorum demedim. Hasta olduğum için pilot olamıyorum dedim.
Okuduğum bölümden memnun değilim, ne yapmalıyım?
Cevapla