Okuduğum bölümden memnun değilim ne yapmalıyım?

Okuduğum bölüm bana hitap etmedi 4 yıllık tarih okuyorum 1. Sınıfım seneye tarihi dondurup sınavsız 2. Üniversitemi okumak istiyorum dondurmak sınavsız 2. Üniversiteye engel mi

Okuduğum bölümden memnun değilim ne yapmalıyım?
Cevapla