Obezite misiniz ilk önce bu Duygudan kurtulun herşeyi başarabilirsiniz herkes kendi hayatina göre yaşar kimi 50 yaşında ölür kimi 70 yaşında ABD ye başkan seçilir kimisi 45 inde emekli olur
Geç değil ama her gün bir kayıp. Hayat çok kısa, ne istediğine karar vermen gerekir. Bir iş bularak başlayabilirsin. Sonra belki iki yıllık da olsa bi üniversite okursun okumadıysan.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tarih okuyorum 3. Sınıfım. Bir yandan da formasyon alıyorum. Malum bu bölümün ataması falan yok doğru düzgün.
İyi yapıyorsun ancak bir zanaat de öğrenmen gerekir. Örneğin elin yatkınsa takı yapabilirsin, Trendyolda gardropsta veya dolapta satarsın. Yeteneğin varsa kursuna gidip aşçılık sertifikası alabilirsin. Gibi gibi.
Kendim 3 4 ay önce 4 milyar gibi bir parayla toptancidan çelik takı alıp satmaya başladım 4 milyar yerine koydum hatta ekstra şu an takı alıp satabilmek paramda oluyo harcligimda cikiyo bisyker alıp satmayi denemelisin
@Ttugcee7 kuaförde çalışıyorum bu benim artım sanırım aldığım ürünleri elimde tutmuyorum e ticaret yapmıyorum uğraşamam o kadar kuaför dükkanın da duruyo çelik takı kullanıcıları kadın zaten haftada 2 gün gidiyorum ben gidince daha çok satış oluyo fiyatta ve genel olarak yardımcı olduğumda 2 günde 1 buçuk milyarda oluyo 500 200 fakanda satışa bağlı ama boş durmaktan iyidir eğer bana ozeleden yazarsan Instagram adresi verim kendimin toptan aldığım sayfayı fakan atıyım sana
@Ttugcee7 istek attım sana kabul edip yazarsan yardımci olurum korkmana gerek yok insanlara şunu demelisin kararıp iki gün sonra solucak birnurune para vermektense çelik takı al ömür boyu kullan ki bu yalan deyil insanların aklına yatar bir çok çelik ürün altindan farksız kim altını sevmez ki 😂
Evlilik basari degildir. Alanin olmadigin bi yerde ise girmekte basari degildir. Nefes aldigin surece hic birsey icin gec degil. Sana onerim kendini gelistir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sizin gibi insanları gördükçe ben ne halt ediyorum diyorum. 😅
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yanliz değilsin yaş 20 bende bazen aynı dusunuyorum
Ne gerek varki başarıya başarılı insanların hangisi bir yere gelmiş ki boş ver sadece daogru birini bul evlen hayatın tadını çıkar başka bir şey olmasına gerek yok
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Umutsuz olma çok weken bir yaş geç değil hiçbirşeye
Başta bende senin gibi düşünüyordum ama şimdi işe başlayınca öyle düşünmemeyr karar verdim sen kendine inanırsan özgüvenli olursan kimse seni durduramaz emin ol
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Inanır mısın 25 yaşındayım benimde yok. Olması için çabalamayi ihmal etme
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Senin biraz daha vaktin var 26 yaşında olan pembişle aramı yapsana 😊😊
Neden bilmiyorum ama başka bir kızın fotosunu kullanarak sırf kız rezil olsun diye böyle şeyler yazıp böyle sorular soruyorsun gibi hissettim. Eğer kendinsen fotondaki bana laf düşmez ama eğer günahsız masum birinin fotosunu kullanarak cinsel içerikli sorular sorup cinsel içerikli cevaplar yazıyorsan Allah seni bildiği gibi yapsın...
Kapalı olmanla bu durumun ne ilgisi var? Açık da olsa fotoğraf aynısını düşünürdüm, o profile koyduğun her kimse günahına girme derim, çünkü ben bu hesabı inceledim ve fake olduğu bir masumu rezil etmeye çalıştığın o kadar belli ki, Allah sizin gibilerin şerrinden korusun ne diyebilirim...
Kendini başkaları ile kiyaslamamalisin. Başkalarına yetismeye çalışırsan hayatı kacirirsin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim de başarım yok. Kızların istediği gibi boylu poslu, yakışıklı, büyük penisli biri değilim. Ben de 22 yaşındayım ama evde kaldım. Hayattan beklentim yok.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Daha gençsin, evlenebilirsin ama geç kaldığını düşünme
Sana faydam dokunur yazını okudum hepsini ek gelir istiyorsan evden yardım ederim
Elinizden telefonu düşürmezseniz olacağı bu ! Ama siz özgürsünüz istediğinizi yapabilirsiniz !
Emin ol yalnız değilsin. Bir çok kişi aynı durumda ki onlardan biride benim
Obezite misiniz ilk önce bu Duygudan kurtulun herşeyi başarabilirsiniz herkes kendi hayatina göre yaşar kimi 50 yaşında ölür kimi 70 yaşında ABD ye başkan seçilir kimisi 45 inde emekli olur
22 yaşındayken benimde yoktu şimdi evimde arabamda var sikinti yapma
Geç değil ama her gün bir kayıp. Hayat çok kısa, ne istediğine karar vermen gerekir. Bir iş bularak başlayabilirsin. Sonra belki iki yıllık da olsa bi üniversite okursun okumadıysan.
Tarih okuyorum 3. Sınıfım. Bir yandan da formasyon alıyorum. Malum bu bölümün ataması falan yok doğru düzgün.
İyi yapıyorsun ancak bir zanaat de öğrenmen gerekir. Örneğin elin yatkınsa takı yapabilirsin, Trendyolda gardropsta veya dolapta satarsın. Yeteneğin varsa kursuna gidip aşçılık sertifikası alabilirsin. Gibi gibi.
Sanmam insanlar 100 e kadar yaşar oldu daha yeni basliyoruz 20 lerde
Geç değil ama bir şeyler yapmaya başlamazsan çok geç olacak sonra başkalarının hayatlarına bakıp ozenmekle gecmesin omrun
Hayat öyle bir kapı açar ki hedeflerine üçer beşer gidersin. Yeter ki kapıları zorla her fırsatı değerlendir
Kendim 3 4 ay önce 4 milyar gibi bir parayla toptancidan çelik takı alıp satmaya başladım 4 milyar yerine koydum hatta ekstra şu an takı alıp satabilmek paramda oluyo harcligimda cikiyo bisyker alıp satmayi denemelisin
Askim nasıl yaptın anlatır mısın bende yapmak istiyorum ama endişelerim var tutmaz gibisinden
@Ttugcee7 kuaförde çalışıyorum bu benim artım sanırım aldığım ürünleri elimde tutmuyorum e ticaret yapmıyorum uğraşamam o kadar kuaför dükkanın da duruyo çelik takı kullanıcıları kadın zaten haftada 2 gün gidiyorum ben gidince daha çok satış oluyo fiyatta ve genel olarak yardımcı olduğumda 2 günde 1 buçuk milyarda oluyo 500 200 fakanda satışa bağlı ama boş durmaktan iyidir eğer bana ozeleden yazarsan Instagram adresi verim kendimin toptan aldığım sayfayı fakan atıyım sana
@Ttugcee7 istek attım sana kabul edip yazarsan yardımci olurum korkmana gerek yok insanlara şunu demelisin kararıp iki gün sonra solucak birnurune para vermektense çelik takı al ömür boyu kullan ki bu yalan deyil insanların aklına yatar bir çok çelik ürün altindan farksız kim altını sevmez ki 😂
Geç kalmak diye bir şey yoktur. Sadece adım atman gerekiyor. Ama önce kendini keşfet ne istiyorsun onu düşün bul.
Evlilik basari degildir. Alanin olmadigin bi yerde ise girmekte basari degildir. Nefes aldigin surece hic birsey icin gec degil. Sana onerim kendini gelistir.
Yanliz değilsin yaş 20 bende bazen aynı dusunuyorum
Ne gerek varki başarıya başarılı insanların hangisi bir yere gelmiş ki boş ver sadece daogru birini bul evlen hayatın tadını çıkar başka bir şey olmasına gerek yok
Umutsuz olma çok weken bir yaş geç değil hiçbirşeye
Niye böyle düşünüyon
23 yaşıda pc mühendisliğini bırakıp tıp için hazırlanan tanıdığım var ve şuanda doktor
Başta bende senin gibi düşünüyordum ama şimdi işe başlayınca öyle düşünmemeyr karar verdim sen kendine inanırsan özgüvenli olursan kimse seni durduramaz emin ol
Inanır mısın 25 yaşındayım benimde yok. Olması için çabalamayi ihmal etme
Senin biraz daha vaktin var 26 yaşında olan pembişle aramı yapsana 😊😊
27 yaşındayım erkeklerle tak çıkar tak çıkar klarnetin kamışını :)) yapıyorum bekarlık sultanlık tek gerçek s*e*k*S
Kapalisin bide
Açılmayı düşünüyorum
Acil bence ozaman düşünme
Neden bilmiyorum ama başka bir kızın fotosunu kullanarak sırf kız rezil olsun diye böyle şeyler yazıp böyle sorular soruyorsun gibi hissettim. Eğer kendinsen fotondaki bana laf düşmez ama eğer günahsız masum birinin fotosunu kullanarak cinsel içerikli sorular sorup cinsel içerikli cevaplar yazıyorsan Allah seni bildiği gibi yapsın...
Fotoğraftaki benim aile baskısıyla kapandım açılmayı düşünüyorum
Kapalı olmanla bu durumun ne ilgisi var? Açık da olsa fotoğraf aynısını düşünürdüm, o profile koyduğun her kimse günahına girme derim, çünkü ben bu hesabı inceledim ve fake olduğu bir masumu rezil etmeye çalıştığın o kadar belli ki, Allah sizin gibilerin şerrinden korusun ne diyebilirim...
Bir yerden başla bir işe gir ne olduğuna bakma çünkü 5 sene sonra orada olmayacaksın. Hiç bir zaman bir erkeğe muhtaç olma
Neyin ne olacagi hic belli olmaz benimde 2 yil oncesine kadar 1 tlye muhtac biriydim simdi cok sukur param var heran hersey degisebiliyor bu hayatta
Akran konuşacaksak ben surarim. Cevremin çocukları askere gidecek 😄
çok geç kalmışsın,50-60 yaşında sıfırdan zengin olanlar varken sen hele bitmişsin :D daha yolun başındasın
Her şeyi rayına oturtmaya başladığımda yaşım 23tu bence geç kalmadın
Kendini başkaları ile kiyaslamamalisin. Başkalarına yetismeye çalışırsan hayatı kacirirsin
Benim de başarım yok. Kızların istediği gibi boylu poslu, yakışıklı, büyük penisli biri değilim. Ben de 22 yaşındayım ama evde kaldım. Hayattan beklentim yok.
Kimse Çalışmak istemiyor havadan para gelsin diyor o yüzden
Ben 30 yaşındayım benim de yok. Hiç arkadaşım da yok.
:( üzüldüm
Hayatını yaşa boş ver kaderinde ne varsa onu yaşarsın :)
Hayat geçici zaten hiçbişeyi kafaya takmaya gerek yok
Bende öyleyim kaç yaşıma geldim hiç bir şey başaramadım ve bunun en temelinde narsist aile üyesi suçlu
Şimdi öylesine boşu boşuna yaşayıb gidiyorum umutsuz mutsuz sadece ölmeyi bekliyorum
olur illa ki. yok mu sevgilin falan teselli edecek?
Ben de aynıyım gel tanısalım baskası anlamaz bizim halimizden
Daha yaşın küçük hayat devam ediyor mücadele etmeden hiç bir şey olmaz
Hadi sen kadınsın evlenirsin ben erkek ve 29 yaşında olarak napayım
22 yaşi evlilik için kismen erken, iş kuranlarında babadan, dededen birseyleri kalmistir. Herkesin sartlari farklı sakın böyle düşünme lütfen.
Eğer zor bir hayatın varsa ve hayatta kalmaya devam edebiliyorsan dünyanın en başarılı insanısındır.
Lise mezunu musun? Bende yeni başlıyorum üniversiteye seneye böyle düşünme 0 dan ders çalışmaya başlayacağım Eylül'de
Dişi özelliğin var sadece 😅
O özellikte kurtarmıyor çirkinim 😂
Her türlü gelir şansın var
Hayır. 2 günlük dünya keyfine bak
Hayır hiçbir şeye geç kaldığın yok💓
Peki sen niye oturuyorsun o zaman?
Aynı ben biryerden başlamak lazim
Bu devirde bu yasa gelmiş büyük başarı
20 yasindayim aynisini hissediyorum
Geç değil, daha yeni başlıyorsun…
Mimar sinan 50 den sonra meslegini işini yapti
Agggaaaa beeeee yakılırr
Hayat bu ama bişeyler için çabalamakta fayda var
25 e kadar birşeyler yapmanız lazım
Geç kaldıysan vaz mı geçeceksin yani?
Daha yolun başındasın
Hayır
Hiçbir şey için geç değil
Benimde yok yalnız değilsin 😅
ben 42 yaşındayım hiç birşeyim yok :))
En güzeli ya hayatını yaşa
@haticesagln23nre hayatı yaşayacak hayat var mı? ekonomi olarak :))
Daha küçüksün emin ol.
Pes etme kalk mücadele et