Kızlar Bir Adım Öne 22 yaşındayım, hiçbir şeyim yok. Geç mi kaldım? (Sayfa 3) Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1612 Yapay Zekaya Sor 22 yaşındayım, hiçbir şeyim yok. Geç mi kaldım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 29 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl yalnız değislin bizde senin gibiyiz 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne olacak bu halimiz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben intihar edecem kanka kararlıyım artık bi bok olmaz benden Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Evet artık çok geç 0 2 Yorumla raffim +1 yıl Hfjxhcnabsbs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @raffim asşjdfkghfda Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,9b cevap paylaştı. 30 a yaklastim ayni durum hicbisey icin gec değil 0 0 Yorumla
kulanicuui Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Kilo vermekle başla, sonra üni sınavına hazirlan 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Üniyi bitirmeme 1 sene kaldı ayrıca üni sınavına hazırlanacak kafa bende yok Yorumla kulanicuui +1 yıl Bebişim büyük ihtimalle fazlalık gördügun şeylerden kurtulman gerek.. insanlar olabilir, eşyalar olabilir, kilo olabilir, zararlı alışkanlıklar olabilir. Bir süre sonra motive hissedeceksin.. gecikmeden şu işe başla Yorumla
cherry222 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Bende bi uni okudum gerisi aynı şeyler elde var 0 0 0 Yorumla
ibrahimbey21 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Hayır geç değildir hiçbir zaman başla bir an önce 0 0 Yorumla
Besara Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 90% +1 yıl Daha küçücüksün beee 0 2 Yorumla ahmetcnkaplanx +1 yıl Sende daha küçük sayılırsın Yorumla Besara +1 yıl Bencede minnacığım😂😂 Yorumla
eneskilinc_4 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl 27 yasındayım benimde yok msnsjd eğlenmene bak 0 0 Yorumla
Hemsir64 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Daha çok erken ama 0 4 Yorumla Merveysl +1 yıl Bence değil bir yerden başlaması gerekiyor 26 dan sonra pişmanlık geliyor Yorumla Hemsir64 +1 yıl Evet ama hala şansını kaybetmiş değil ki onu anlatmaya calisiyorum🤭 Yorumla Merveysl +1 yıl Değil o ayrı ama iş seçmeden bir ise girmeli çünkü zaten kalıcı olmayacak ama adım atmış olacak Yorumla Hemsir64 +1 yıl Iste oda onun tercihi Yorumla
nurellaa908 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Zengin bir koca bul hayatına bak yat öğlene kadar 0 0 Yorumla
DeliAdam31 Takip Et Master Yaş: 47 , eic 59% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 665 cevap paylaştı. Hayır ya ne alaka? 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
42 olsaydın geç derdim.
Vakit geç değil daha gençsin
Hiç bir şey için geç değildir bunu unutma.
yalnız değislin bizde senin gibiyiz
Ne olacak bu halimiz
Ben intihar edecem kanka kararlıyım artık bi bok olmaz benden
23 yaşındayım evliyim
Evet artık çok geç
Hfjxhcnabsbs
@raffim asşjdfkghfda
Gençsin. Vakit geç sayılmaz.
30 a yaklastim ayni durum hicbisey icin gec değil
Kilo vermekle başla, sonra üni sınavına hazirlan
Üniyi bitirmeme 1 sene kaldı ayrıca üni sınavına hazırlanacak kafa bende yok
Bebişim büyük ihtimalle fazlalık gördügun şeylerden kurtulman gerek.. insanlar olabilir, eşyalar olabilir, kilo olabilir, zararlı alışkanlıklar olabilir. Bir süre sonra motive hissedeceksin.. gecikmeden şu işe başla
Tam da yeni basliyorsun
Takma kafana çok gençsin daha.
Benimde yok
Bende bi uni okudum gerisi aynı şeyler elde var 0
dinliyom
Hayır geç değildir hiçbir zaman başla bir an önce
Bende bilmiyorum ne yapacağımı yaşım 19
gec kalmadin her zaman bir seyler yaparsin
Daha küçücüksün beee
Sende daha küçük sayılırsın
Bencede minnacığım😂😂
Erken daha karamsar olma
Hayır geç kalmadın
Çokta kafana takma
27 yasındayım benimde yok msnsjd eğlenmene bak
Daha çok erken ama
Bence değil bir yerden başlaması gerekiyor 26 dan sonra pişmanlık geliyor
Evet ama hala şansını kaybetmiş değil ki onu anlatmaya calisiyorum🤭
Değil o ayrı ama iş seçmeden bir ise girmeli çünkü zaten kalıcı olmayacak ama adım atmış olacak
Iste oda onun tercihi
kararlı olursan olur kendine güven
her şey zamanla
Zengin bir koca bul hayatına bak yat öğlene kadar
Hayır ya ne alaka?
Aynı durumdayız panikleme daha vakit var
Gencsın daha
Geç değil.
yokk
kabullen ve git yat
Hayır
Geç değil kesinlikle şüphen olmasın
Hayır geç değil
sen bensin
Hayır kalmadın
Of bende de durum aynı
Evet
Hayir degilsin
Okumadın mı
Geç ama çok degil
Gel bana gelimnyapam