Staj yüzünden psikolojim bozuldu, çalışanlar azarlayabiliyor. Devam etmemek için hocaları nasıl ikna edebilirim?

18 yaşındayım meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim. Konfeksiyonda staj görüyorum hocalar staj yerini kendileri seçiyor ve okulda staj görme gibi bir imkan da var ama izin vermediler. Konfeksiyon ortamı gerçekten çok kötü ve orada çalışan biri bağırarak azarladı beni, hiçbir hata yapmamama rağmen sinirledi bir şey diyemedim. Ve orada da yalnızım zaten. Devam etmek istemiyorum. Okul idaresini nasıl ikna edebilirim?

Staj yüzünden psikolojim bozuldu, çalışanlar azarlayabiliyor. Devam etmemek için hocaları nasıl ikna edebilirim?
Cevapla