Ders çalışanları gördüğümde ders çalışmak istemiyorum, bunu nasıl yenerim?

Merhaba, kendimde farkettiğim kötü bir durum var. Çevremde birlikte ders çalışan arkadaşlarımın epey yol kat ettiklerini, konularını anladıklarını görünce kötü hissediyorum ve kendim gram ders çalışmak istemiyorum. Sonrada epeyce kendime kızıyorum. Neden böyle bir his yaşıyorum? Bunu nasıl yenebilirim :( Çok üzgünüm
Ders çalışanları gördüğümde ders çalışmak istemiyorum, bunu nasıl yenerim?
Cevapla