Allah yardımcınız olsun İyi ve merhametli insanlarla karşılaşmanız dileğiyle
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yorucu ama insan alışıyor zevkli hale geliyor sonradan ilk zamanlar ayakların biraz agriyabilir ama sonradan çok severek yaparsın şahsen bende öyle oldu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
9 saat ise iyi ama kimse 9 saat çalıştırmaz öyle böyle 11 saati bulursun yıllardır piyasadayim biliyorum
Zaten 00:00’da bitecek
Bak güzelim 9 saat derler tabi 4857 sayılı yasaya göre emin ol 10 saat çalışacaksın öpüyorum seni kocaman
Bende öpüyorum. Bakalım şartlar uymazsa girersem eğer çıkarım
zor, insanlarla uğraşmak zaten zordur. ama tecrübe olur..9 saati geçmezse iyi😒
Güzel zam gelecek ayakta yapbilirsen devam et kaprisli müşterileride unutma
Ben çalıştığımda ilk 1 hafta zorlanmıştım ilk günler ayaklarım tutmuyordu sonra alışınca aşırı zevkli geldi 8 ay çalıştım
Ben ecza deposunda 11 saat 15 dakıka belli bir günde 14 saat 30 dakka felan calısıyodum ve asgari ücret alıyodum bence gayet iyi
Her işin kendine göre zorlukları var para kazanmak günümüzde hiç kolay değil garsonlukta haliyle kolay olmayacak
Her işin kendine göre zorluğu var. Gecici olarak yapılacak bir şey garsonluk. Devamlı yapıcaksan başka sektörlere yönel bence
Allah yardımcınız olsun
İyi ve merhametli insanlarla karşılaşmanız dileğiyle
Yorucu ama insan alışıyor zevkli hale geliyor sonradan ilk zamanlar ayakların biraz agriyabilir ama sonradan çok severek yaparsın şahsen bende öyle oldu
İnsanlarla uğraşmak kadar zor bir şey yok. O yüzden önermem.
Zor , insanlqrla uğrasmak haddinden fazla yoruyor insani
Zor değil aslinda ama hiç çalışmayan Zorluk görmeyen birisi için kolayda olmaz
Çok iyi bir fırsat bence olursa kaçırma
15:00 ile 00:00 arası iyi mi?
Gayet güzel
Garsonluk zor ya kimseyi menun edemezsin ki i
Başka iş bulamıyorum pek
Buluyorum ya uzak çıkıyor ya da dönüş yok
Mezuniyet ne
Lise.
Git güvenlik ol
Şartları kolay mı?
Güzel
Yaşım tutmuyor ayrıca sınavına hazırlanamam
Yaş kaç
19
Alırsın
A101 daha iyi değil mi
Bilmem orası dönüş yapmamıştı
Bizim orada arıyor tüm magazalari
Sizin orası nere
Ist.
Orada değilim ki. Ben başvurdum ama bi sonuç çıkmadı. Şoka da başvurdum mesela ama kapıya asmışlar 20 yaş olacak diye illa.
Saçma
9 saat asgari ücret az değil mi
Bence part-time olarak çalış evdede sınavlara çalışırsın
Bir maaş ta bahşişlerden gelir
Zor evet ama zamanla alışırsın bırakma
Zordur be, sonucta insanlarla ugrasiyosun
Garsonluk çok zor bir meslek gerçekten de
İşsiz işsiz evde oturacagindan daha iyidir..
9 saat için iyi bence
Alıştığın zaman yorucu olmuyor
Bence o kadar zor değil
Her işin bir zorluğu var. Garsonluk çok zor meslek
Zor bee full ayaktasın oturmak yok her seferinde masa sil daha vb birsürü şey
Garsona o kadar vermezler
Zor gelirse bırakırsın
Evet zorr daha 9nce 4-5 sezon yaptım
yapılacak en son mesleklerden biri benim için
Hiç yapmamışsan zorlanırsın
En kötü ihtimalle bı tecrübe olur denemelisiniz
maalesef yorucu bir is o
Zor maalesef bizim ülke de daha zor
Zor ya Allah sabır versin
Amin
Bidaha garsonluk yapmam aga
Kolaylıklar diliyorum... 🙏
git bime gir daha iyi
Dayana bilecek misin peki uzun calişma süresi
Bilmiyorum
avrupaya kaç
Kolay sanki
Seneye gidebilirsem gideceğim ama bu sene böyle
vizem çıktığı an hollandadayım beklerim
Önce şu seneyi bi atlatayım istediğim gibi 😂
Ama Hollanda değil benimki İtalya İnşallah. Gerçi yakın mıydı ki
İnsanlarla uğraşmak zor
Her iş zordur
Çok yorucu bir iş.
Zor bence ama ekmek parası zorunluluk
Allah yardımcın olsun
Ayakta durmak zor gelmese kolayb
İyimis bana yaz merakliHido ben
zor evet
Evet zor yani
Hep ayakta
Pişman Olursun
Yaşın grnç rahatlıkla yaparsın
çalışınca
deneyimlersin
Zor bu devirde kimse cekilmiyor
Zordur evet
guzelmis
Yes
İşini severek yapıyorsan çalışmanı tavsiye ederim
Alışır yaparsın güzel iş garsonluk
Zor degil