Kızlar Bir Adım Öne Garsonluğa başvurdum, günlük 9 saat ve asgari ücret. Garsonluk yapmak zor mu? (Sayfa 3) Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 511 Yapay Zekaya Sor Garsonluğa başvurdum, günlük 9 saat ve asgari ücret. Garsonluk yapmak zor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 16 kişi beğendi
purplewater75 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 613 cevap paylaştı. Zor tabi 0 0 Yorumla
kanka35 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl hakkını ara 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Birçok garsonluk işine baktım saatlik 9-13 arası veriyoruz dediler sadece burası asgari ücret dedi. Onlara göre bu iyi ama bunda da tam zamanlı çalışandan daha fazla çalışmış olacağım. Yorumla kanka35 +1 yıl mesai farkı vermeli Yorumla Soran +1 yıl Zaten 00:00’da bitecek daha ne mesaisi Yorumla kanka35 +1 yıl seks saat sonrası mesaii Yorumla Soran +1 yıl Ne diyorsun be düzgün konuş Yorumla Soran +1 yıl Kafeler böyle ya üçte ya dörtte başlıyor 00 ,01 o saatlere kadar çalışıyorsun Yorumla Soran +1 yıl Terbiyesiz ben çalışmak için soruyorum sen gelmiş ne diyorsun Yorumla kanka35 +1 yıl çok özür dilrim öyleyazmak istemedim mesai sonrası her saat mesaidir Yorumla kanka35 +1 yıl o yorum sile bilirmisin lütfen Yorumla Soran +1 yıl Mesai falan yapmam Yorumla Soran +1 yıl Zaten geç bitiyor Yorumla kanka35 +1 yıl mesai fazla çalıştığın için kendiliğinden doğuyor Yorumla
44asi44 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kolay değildir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
zor tabii
Zor ama zamanla alışırsın
Zor tabi
Yorulursun baya
çok zor değil
Geçmiş olsun
hakkını ara
Birçok garsonluk işine baktım saatlik 9-13 arası veriyoruz dediler sadece burası asgari ücret dedi. Onlara göre bu iyi ama bunda da tam zamanlı çalışandan daha fazla çalışmış olacağım.
mesai farkı vermeli
Zaten 00:00’da bitecek daha ne mesaisi
seks saat sonrası mesaii
Ne diyorsun be düzgün konuş
Kafeler böyle ya üçte ya dörtte başlıyor 00 ,01 o saatlere kadar çalışıyorsun
Terbiyesiz ben çalışmak için soruyorum sen gelmiş ne diyorsun
çok özür dilrim öyleyazmak istemedim mesai sonrası her saat mesaidir
o yorum sile bilirmisin lütfen
Mesai falan yapmam
Zaten geç bitiyor
mesai fazla çalıştığın için kendiliğinden doğuyor
Kolay değildir
Her gün mü
Evet
Çok zor
Cok zor knk
Zor tabiii
Kölelik resmen 😑
Kolay iş yoktur