Tayinini iste istifa çözüm degil sonra çok pişman olursun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Maddi ihtiyacın yoksa istifa edebilirsin. Fakat özel sektör de farklı değil. Kölelik sistemi. Birim veya tayin gibi değişim denemen daha iyi olur gibi.
Memur olabilmek için saçlarım dökülüyor sanırım ülkenin iş olanaklarından haberin yok yüksek lisans yaptım asgari ücretten 1 kuruş fazlasını vermiyorlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tayinini iste yipratma politikasi iyi bilirim pes etme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
10 yıl evet baya olmus. 30 gün izin hakkın gelmiştir. benzer durumdayız.
Zaten mutsuzsun ve amirinden memnun değilsin ki cimere şikayet et.
Sonuc alana kadar sikayet et
Çıktığında istediğin isi ayni sartlarda yapabilceksen 1 dk bile. Durma
İçinden geldigi gibi yap ben 8 yıl önce istifa ettim
Mobbing varsa durma. Kendin mutlu değilsen ve 10 yılda bir gün bile mutlu olamadıysan yine durma.
kanka cimere yaz önce cok ise yarar en azindan denersin
kurum bölge değiştirmeye çalış özele geçmekten daha iyi olur
Hangi kurum ki bu iş bırakacak kadar baskı altındasın tayin olmak daha mantıklı bırakmaktan
İstifa etme, gerekirse başka bir kuruma geç veya yakın aldır, işine rizkina sahip çık
mobbing varsa bunu kanıtla ve amirini şikayet et kanka.
Şikayet dilekçesi oluştur eğer memur isen sana bu şekilde davranmaya hakkı yok.
Tayinini iste istifa çözüm degil sonra çok pişman olursun
Maddi ihtiyacın yoksa istifa edebilirsin. Fakat özel sektör de farklı değil. Kölelik sistemi. Birim veya tayin gibi değişim denemen daha iyi olur gibi.
Tayini işte ya da istifa et. Neden mutsuz olduğunda önemli tabi
Bence amirini şikayet et, olmadı başka yere tayinini iste.
Başka yere tayin isteme gibi durumunuz var mı acaba
İl değiştir, istifaetmeni tavsiye etmem.
Pire için yorgan yakma. Tayin becayiş yer değiştirme gibi kurtulma seçeneklerin var
Ailen fakir zengin çocuğu değilsin el mahkum harcanacak hayatımız varmış
Memur olabilmek için saçlarım dökülüyor sanırım ülkenin iş olanaklarından haberin yok yüksek lisans yaptım asgari ücretten 1 kuruş fazlasını vermiyorlar
Tayinini iste yipratma politikasi iyi bilirim pes etme
Niye pes ediyorsun tepkini koy kimse sana mobing uygulayamaz hele birde devlet kurumunda..
Kadın olmak her koşulda zor. 😞Çalışsan bir dert çalışmasan bir dert 😞dokunmayın artık bize😞rahat bırakın kadınlara şiddet uy gu la ma yın😞
Bende 5 yıldır memurum aynı mobing bende de var. Sıkıldım bıktım bunaldım. Ama istifa çare değil. İstedikleri bu
Yağmurdan kaçıpta doluya tutulma derim tayinini istedin gittin daha kötüde olabilir o yüzdeen. istifa etmek en son çare olsun
belgele kayıt altına al şikayetçi ol sendikana bildir
Mutsuzsan çık ama inşallah seneye Allah bana nasip eder.
Şu an memur olabilmek için deli gibi kpss çalışıyoruz. İş bulamıyoruz. Bilemedim
Devlet memuruysan mobingden neden korkuyorsun işten atılma yok bi şey yok
İnsan sevmediği iş yapmamalı daha az kazanıp sevdiği işi yapmak daha mantıklı
Bıktık mutsuz suratsız devlet memurlarından bi zahmet istifanı et işimize gücümüze bakalım
Özele gel ağzına sicainlar rahatlarsın... Kumarcilar fuhuscular hepsi özel sektorde hayat yok !!!
İstifa edeceğinize tayin olun ya da kurum degistirebiliyorsaniz kurum değiştirin
Sigorta pirimini doldurmadıysan Tazminatını da vermezler dile kolay 10 yıl demişsin
Acilen sevişmelisin mutlu olmanın tek yolu bu mobbing altında kurtulursun
Sanki kac kere sevistin 😄
Teşvik ediyorum tamam ayda yılda belki ama kiredi vermek teşvik etmek te güzel
Oyledir ((:
Zaten öyle bulursan yiyecek sın
E sen bensin 😂🤙
Bende sana dedim zaten bulursaan ye bende itelerim
Bulursam tabi enazinda ayda yılda olmaz
Ne var yani sponsor olsan bizde bu bekaret ten kurtulsak sevabına zevkine ne sayarsan say olmazmi🔥🤔💋
Buluruz buluruz : )
İnşallah dua edecem Allah seni korusun inşallah tarlana zarar ziyan gelmesin 🌹🌹🌹🤗
😂😂😂😂
Sakın etme sonra çok pişman olursun eline gecmez.
Anlaşmalı işi bırakmaya çalış Tazminatın yanmasın
Puan kasmak için jsjsjajjajahwhwhhwhwhshwjshhshshshsh
Kimse yapmak istemediği işi yapmamalı
Tayin iste başka ir yere koy kasaba ilçe
Tabi olur hemen istifa et senin yerine ben gecerim
Sevmedigin bir jste calismamalisin
Mesleğiniz nedir?
Çalıştığınız kurumu degistiremez misiniz?
İstifa etmeyin bence :(
Bizim ülkede mobing çok maalesef ya.
Tebdilş mekanda ferahlık vardır
Mutsuz olduğu bir iş insanı çok yıpratıyor.
Tayinini iste istifa etme
İspatla ve şikayet et
bende memurum hangi kurumdasın
Mutsuz isen cidden isin cok zor tayin iste
Tayin iste kafan hiç mi çalışmıyor
Evlimisin? Tayin isteyebilirsin.
Daha üst lerin yokmu onlara aç komuyu
Bas istifayı gitsin
Hayatinin hatasini yaparsin.
Mutsuzsan sormana gerek yok. Ver istifanı.
10 yıldır dayanmışsın zaten otur oturduğun yerde
öyleyse şikayette bulun.
sorununu cimere yaz çözüm bulurlar
Hangi kurumdasın