10 yıllık devlet memuruyum, istifa etmeyi düşünüyorum. Mutsuz çalışmaya devam etmeli miyim? (Sayfa 2)

10 yıllık devlet memuruyum, istifa etmeyi düşünüyorum. Mutsuz çalışmaya devam etmeli miyim?
Cevapla