10 yıllık devlet memuruyum, istifa etmeyi düşünüyorum. Mutsuz çalışmaya devam etmeli miyim?

Arkadaşlar ben devlet memuruyum. 10. yılımı çalışıyorum. Memur oldum olalı amir mobingi altındayım. Biraz sonra göreve gideceğim. Ama çok mutsuzum. Bu benim hayatıma kadar etkiliyor. O nedenle önceden de düşündüm şimdi de düşünüyorum istifa etmek istiyorum. Ben memur olmadan özel de çalıştım, ben özelde mutluydum, bilmiyorum mutsuz bir şekilde devlet memuru da olsam garantide olsa olmuyor.

10 yıllık devlet memuruyum, istifa etmeyi düşünüyorum. Mutsuz çalışmaya devam etmeli miyim?
Cevapla