Arkadaşlar ben devlet memuruyum. 10. yılımı çalışıyorum. Memur oldum olalı amir mobingi altındayım. Biraz sonra göreve gideceğim. Ama çok mutsuzum. Bu benim hayatıma kadar etkiliyor. O nedenle önceden de düşündüm şimdi de düşünüyorum istifa etmek istiyorum. Ben memur olmadan özel de çalıştım, ben özelde mutluydum, bilmiyorum mutsuz bir şekilde devlet memuru da olsam garantide olsa olmuyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 346 cevap paylaştı. Memur olmak için yıllarca hayal kuranlar var. Evet tekdüze bir hayat olabilir ama devlet batmadan memura bir şey olmaz. Hele ki şu ekonomik krizin oluşturduğu rezil ortamda memurluk en garanti iş.. Bence biraz bekle, dünya ve ülke düzelsin. Ondan sonra hayallerinin peşinden koş.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenim annemde memurdu polis memuru komseri felan hep laf atardı uğraşmaya çalışırdı. 5 10 dakka erken çıktı diye komseri müdüre haber verirdi. Benim anneme her hafta görev gelirdi hala istifa etmedi hergün ağlıyor bıktım diye zaten emekliliğine az kaldı. Sana söyliyeceğim bence özele geç tekrardan atanamayan matanamayan felan diyorlarda hayır. En azından doğu görevi felan gelmez annemler şu an doğuda. Annem zaten anaokulu öğretmeni olmak istiyordu hatta kağıtta gelmiş ama anneannem saklamış polis olcaksın diye. Keşke öğretmen olsaydıda liseyi ailemden ayrı okumasaydım. Bir memur çocuğu olarak gerçekten zor diyorum. Allah kolaylık versin daha annem geceye gidiyor. Uyku düzeni kalmadı. Bu devirde istifa edersen ekmek parası bulmakta zorluk çekersin. Görevde zaten ayrı bir eziyet. Allah yardımcın olsun.
00 Yorumla
+1 yılGaranti diye sevmediğin bir iş yerinde çalışmanı asla tavsiye etmiyorum. Hayatta iyi veya sürekli bir gelire sahip olmak mutluluğundan önemli değil. Böyle bir yerdeyken de bir yere kadar gelisebilirsin. Garanti olsun diye uğraşmak yerine daha girişimci olmalısın kendi mesleğin olabilir ya da olmayabilir önemli değil. Girişimin başarısız olursa da vazgecmemelisin tekrar tekrar denemelisin birisi olmazsa diğeri olur. Tabii ders de çıkarmalısın. Ancak öyle daha iyi yerlere gelebilir veya mutlu olabilirsin
01 Yorumla
+1 yılaynı durumdayız bende işimden memnun değilim kapasitemin altında bir işte çalışıyorum istifa etsem iş yok ama memurlukta da para yok tamam çalışma şartları özele göre iyi ama dar alandasın ek gelir getirici işlerde çalışmak yasak o yüzden anlıyorum seni ama bana göre istifa etme gidebiliyorsan kurum değiştir başka bir kuruma geç derim
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
111Cevap
+1 yılMerhaba, insan herşeyden önce nerde ve nasıl mutluysa orada olmalı, ancak günümüzde iş bulmak, geçim saglayacak hir işe sahip olmak pek kolay değil, istifa etmeden önce birçok yol var önünde, amirini cimer dahil sikayet edebilirsin, yani sana neler yapıyor, nasıl bir mobing uyguluyor bilmiyorum tabi, ama işe burdan başlamanı oneririm. Farklı bir departmanda ya da farklı bir ilde görev yapmayı seçebilirsin , yani tayinini alabilirsin ordan, ama mesele amir baskısı değil de, ben yaptığım işi sevmiyorum diyorsan, iyi düşündükten sonra istifa edebilirsinde tabi
21 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın 👍
Her insanın kendi hayatına göre secim ve bicim vardır ben senin pozisyonunda olsam asla pes etmez aksine köşeye çekilip yüzüne haykırırım ne derdin var kıskanıyor yahut çekemiyormusun işimi dört dörtlük yapıyorum diye zorunamı gidiyor gibi kelimeler kullanırım ve psikolojik bir korku baskı yayarım şayet devam ederse iş dışı bir kavgaya davet eder bütün hıncımı alırım bu hayatta pes etme ruhun varsa her zaman kaybedersin ne olursa olsun savaş umursama brak köpek gibi havlasın sen her zaman mutlu ol ben yeni girdigim iş yerimde senin yaşadıklarına benzer yaşadım ve kısassa kısas dedim bütün amirlerime gider yaptım konu ben olmasam bile bir başka iş arkadaşım olsa hemen yanına gider ve amirlerime haksız çıkartırım ve belli bir süre sonra baktım hiç bana karışmamaya başladılar 5 yıl oldu mutlu bir şekilde çalışıyorum bunu asla unutma biri senin korkak ve suskun oldugunu görünce hemen kafanı ezmeye başlar onun için her yerde kendini belli et ve kimse sana dil uzatmasın
10 YorumlaBu çalıştığın yerle alakalı. 10 seneyi aşkın özelde çalışıyorum. Sinir krizi geçirtecek bir dünya insan var. Birincil amir çok önemli karakteri güçlü bir insansa sorun yaşamayabiliyorsun. Karaktersiz ve iş fikri gelişmemise mobing yolunu ya da baskıcı tutumu sergileyerek disiplin kelimesiyle bağdaştırıyorlar. Bence memurluluğu şu zamanda bırakmamanı tavsiye ederim. Tayin hakkın varsa onu denemelisin 😉
00 YorumlaÖzel sektör insanı yoruyor. Memurken çalışacağın gün ve saat belli, ekstra çalışmıyorsun. Ve maaş olarak garantimiz var. 15 k maaş alıyorsundur aşağı yukarı, özelde bunu verecek yer çok nadirdir.
Bence başka ile tayin iste ya da birim değiştir.
03 Yorumla- +1 yıl
hangi memur 15 k maaş alıyor çok merak ettim
- +1 yıl
@Kimbilirkimimm branşına göre alan insanlar var. Bir doktorun, mühendisin, avukatın ya da sağlık çalışanının gibi branşların maaşı düşük değil.
+1 yılŞimdi mantık çerçevesinde değerlendirmek gerekirse sabah 8 akşam 5, haftasonu tatili + maaş en az 15 bin civarı.
Özele gecsen çalışma saati artacak tatil haftada 1 gün maaş yarı yarıya düşecek vs vs
İstifa etmek yerine sana mobbing uygulayan kişiyi şikayet edebilirsin ya da yerini değiştirebilirsin. Böylesi daha mantii gibi görünüyor
08 Yorumla- +1 yıl
@aşkımsu79 en kötü memur maaşı 12 bin TL diye biliyorum ben yanlışım varsa düzeltin
- +1 yıl
@aşkımsu79 9 bin TL ymişş😃
- +1 yıl
@aşkımsu79 öyle yazıyor Google a sordum 😃
- +1 yıl
vergi dilimine giriyorlar veya tek bekar birinin maaşı 8300 8500 8700 bu civarda
+1 yılŞimdi güzel arkadaşım mobbing kadar lanet haksız insanı manen tüketen bi durum yok, bende yaşamıştım ve öğretmenim mis gibi okulum vardı ama dayanılmıyo bi müddet sonra psikolojik olarak motiven iş gücün düşüyo, çözümü varsa yetkililere ilet eğer yoksa mutlu olduğun yerde ol, yarına çıkacağımızın garantisi yok huzur mutluluk daha kıymetli..
01 Yorumla- +1 yıl
Ücretli öğretmen miydin?
Devlette çalışmadım ama özelde yöneticim kötü olduğu için iş değiştirmişliğim var, kaldı ki doğrudan bir mobbinge de uğramamıştım. Şartlarını bilmiyorum ama ben iş bulup ayrıldım. Terfi vs alman yakınsa istifa etme. En azından şikayet kanallarını kullan diğer yorumlarda belirtildiği gibi. Belki bir yer değişikliği iyi gelebilir
00 Yorumla
+1 yılHer memurun dilekçe hakkı vardır, sendikadan yardım alarak sendika aracılığıyla dilekçe yazarak amirini şikayet edebilirsin. Amirini 2. amirine şikayet edebilirsin. Tayin isteyebilirsin.
Ünvanın felan nedir bilmiyorum ama memurların hakları kanun ile güvence altına alınmıştır. Amirinin her dediğini yapmak zorunda değilsin.
İstifa etmekten ziyade alternatif yöntemleri denemeni tavsiye ederim.00 YorumlaHuzursuz bi dönemlerimiz olur eğer öyle bi zamnda deilsen
Sakın istifa filan etme sana iyi gelebilecek farklı kurum hatta şehir bak tayin al ya da kendi kurumunda birim değiştir bu devirde istifa ne demek hatta hayatına olumlu manalar yğkleyen birini dahil et00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜcretsiz izne ayrıl ya da izin kullan farklı bir bölgeye tayin iste istifanı en son ana kadar düşünme derim. Genç yaşta özel sektör de iş bulmak kolay ama belli bir zaman sonra gerçekten kolay olmuyor ve Ocak ta gelecek zamlar ile iş sorunu gittikçe artacak. Elindekini kaybetme.
00 Yorumlailerisi karanlik, ozel 15 sene onceki degil, bence devam et, acilir ins, ben erkek oldugum halde kadin erkek her isyerinde mobingler oluyor, bazen psiko takiliyorsun, bir sure kafa dinleyebiliyorsun. ayni ortamda olsaydik, onlari fena surundururdum
10 Yorumla
+1 yılkadroluysan tayin iste git, her yerin amiri mobbing yapmaz ya. belki şansa şeker gibi bir yere düşersin kafan rahat olur. şimdi çıkıcan devletten 10 bin lirayı bırakıp özelde 5500 tl'ye mi çalışacaksın...
10 Yorumla
+1 yılİstifa etmek çözüm olacaksa eğer tüm hak ve hukuklarını alabiliyorsan bence hiç durma insan kendi sevdiği işi yapınca daha mutlu oluyor. Kendini nasıl iyi hissediyorsan o idi yap ya da bulunduğun yerden memnun değilsen yerini değiştir
00 Yorumla
+1 yılTürkler çok aşağılık kompleksli la. Devlette hepiniz çay çorba sigara el ense yapıp vergi yiyonuz bol bol. Orada bile nasıl kraldan çok kralcılık yapıp sana takmış durumda? Bu nasıl bir aşağılık kompleksi mk?
00 Yorumlacok mutsuzsan bunu bir düşün mutlu olacağın bir iş tercihi yapmani tavsiye ederim.. bu dönemde maddi anlamda mecburiyetlerinde varsa onları göz ardı etmeden mutlu bir yol çizmeye çalış kendine. umarim başarılı. olursun
00 YorumlaBaşka yere tayinini isteyebilirsin sakin istifa falan etme hele şu dönemde şu ekonomide öyle bir şey yapma. Başka ise başlasan özel şirkette olsa devlette olsa bu tarz insan hepsinde var egolu amiri müdürü o yüzden sabır edecen ekmeğin için
00 Yorumla
+1 yılİsabet olur. Devlet memuru olmanın bir cazibesi kalmadı. Musuz olduğun yerde 1 dakka durma. Zaten 1 buçuk yıl içinde geri dönme hakkın var diye biliyorum. O sürede istersen dönersin. Ama dönmek istemeyeceksin iyi bir iş bulmalısın önce
00 Yorumla
+1 yılİnsanlık hali, kime işlersen işle kendi işin değilse seni mutsuz edecek muhakkak birşeyler olur. Bence istifa edeceğine rütbe yükseltmeye bak. Kurslara gir kendini eğitmeye devam et.
00 YorumlaBence sevdiğin işi yapmak mutlu bir şekilde kalkıp işe gitmek gerek yoksa sana her sabah zulüm olur işe gitmek psikolojik olarak uyanamazsın yorgun bitkin olursun
00 YorumlaNe iş yaparsan yap önce iş yerinde huzurun olacak iş yerine severek gideceksin eğer bunlar yoksa kamu da olsa özel sektördede olsa insan zararda demektir...
00 Yorumla
+1 yılGünümüzün geldiği şu noktada böyle istifa etmek gibi bir düşünceye kapılma. Bulunduğun şehirde mutlu değilsen , tayin iste mesela. Önce çözüm olacak şeyleri dene , hepsini denedikten sonra yine mutsuz olsan bile en son çare olarak istifayı düşünme. Ben sadece 4 aydır işsiz kalmama rağmen boşanma dilekçemi verdim düşün yani ne derece olumsuz etkileri olduğunu , detaya girmiyorum bile
00 YorumlaKarakter olarak maaşlı bir işte calışmaya uygun değilsiniz sanırım... zincirlerinizi kırıp Kendi işinizi yapmayı deneyebilirsiniz ama risk büyük karar sizin
00 Yorumla
+1 yılÖzel sektör hep risklidir. Benim borcum harcim yok. İşsiz kalırsam da üzülmem dersen istifa et özele geç. Lakin borcun varsa aklından geçirme bence. Başka bir yere tayini düşün daha iyi
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 344 cevap paylaştı. Kimse mutlu değil emin olun x bir firmada güvenlik işi yaparken nelere maruz kaldım bıraktım sektör bitmiş resmen verdikleri 6 7 bin TL burnumuzdan geliyor şu an boştayım.
00 Yorumla
+1 yılMilleti memurluktan caydırmak için trol mü bu dicem ama :) yani kamuda mobing nasıl olabiliyor bilmiyorum. Sen de onunla uğraş öyle kolay mı devlet memuruna eziyet etmek
00 YorumlaSabah 8 akşam 5 başkasının hayalleri için çalış ömrün boyunca sabit magaş neymiş devlete sırtımı yasladım başkasının hayalleri için çalışmam abi kendi işimi kovalarim.
00 YorumlaBaşka yere geçme imkanın falan yok mu? Amir baskısı her yerde var ama sabretmek gerek. Bir kişiye kızıp memuriyetini yakma yazık olur.
02 Yorumla
Soran+1 yılAma mutsuzsan
+1 yılAblacım kolay mı atanmak. Bak kaç yıldır uğraşıyorum ben. Öyle insanlar yüzünden emeğin boşa mı gidecek? Şikayette bulun.
10 Yorumla
+1 yılÖzel de nasıl mutlu olur bi insan Allah aşkına kafayımı yedin ya. Bildiğin kölelik mk memur olarak hiç olmazsa maaşın işi oluyo özel de her şey kötü
10 Yorumla
+1 yıl10 yıldır çalışıyorsun
yaptığın birikim ile, istediğin yolu seçebilmen lazım zaten
okumadım sorunu
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılValla ben memur olmak istiyorum sizse ayrılmak istiyorsunuz. Alternatif olarak çalışacağınız bir iş var mı?
11 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca mobbing bir suçtur asla hakkınızı aramaktan geri kalmayın. Mücadele edin. Kadroluysanız tayininizi isteyin. Ben işsizim inanın memur olsaydım kutlama yapardım.
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 438 cevap paylaştı. Madem istifa edecek kadar bunaldin şikayet etmeyi falan deneyebilirsin sonuç alamazsan o zaman istifa edersin
10 Yorumla
+1 yılTayinini İste Tatlım İstifa Etme Sakın
210 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılmaalesef toplumdaki en büyük sorunlardan biri. Her yer karaktersiz cahil saçma sapan insanların elinde. Ahlak edep saygı yerlerde dolaşıyor. Bir çok insan bu durumdan muzdarip. Elbet bir gün devran döner.
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 332 cevap paylaştı. Kendini nerede mutlu edeceksen orada ol , çoğu şeyi bildiğine göre kendine göre karar ver , özel sektör şimdi senin bildiğin kadar rahat değil.
00 Yorumla
+1 yılDevrem bu devran böyle geldi böyle gider yapacak bir şey yok, imkanın varsa bırak alternatif bir işin varsa bırak hayata bir kere geliyorsun. Benim yok olsa hemen bırakırım
00 Yorumla
+1 yılbence etme bende memurdum 2828 sayılı kanunda atandım istifa etim çok pişman oldum asaletim tahsil olmadan istifa etim hayatım biti
00 YorumlaBence kaşınma olduğunu konumu mutsuz olduğun için reddetmek @ptalliktir
Senin gibi olmak icin senelerce çalışan kişileri tanıyorum00 Yorumla
+1 yılTayinini iste. O kadar okudun, istifa etme. Emeklerine yazık. Hem sana zulmedenlerin ekmeğine yağ sürersin. Bence tayinini iste
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 771 cevap paylaştı. Koskoca 10 yıl geçmiş ne istifası Bazı durumlara karşı insan hissizleşmeye başlıyor ama halen etkileniyorsan mutlaka tayin istemeye bak
00 Yorumla
+1 yılMobbing bir suçtur önce delil oluştur sonra şikayet et onun başı yanar onun yüzünden kendi hayatını düzenini bozma...
00 Yorumla
+1 yılMutsuzsan bırak hiçbir şey senden değerli değil
10 Yorumla
+1 yılIstifadan once yerdegisiklihi iste mobing yapiyisa yasal islem baslat ne bileyim istifa etmeyi goze bole aldiysan yasal yollara basvur binustune git cimere yaz mobing davasi ac hala duxelmezse ozman nasilsa istifa edersin once haklarini kullan
10 YorumlaMutsuz okuyorsan et
Mutluluk veren şeylere yönel00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSana mobing yapan kimse burnundan getir kovdur o zaman kendini tazminattan olma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılVay be millette ne dertler var ben kamuda çalışmak için yırtınayım bazısı da gelsin kamudan ayrılacağım kusura bakmayın da sizinkisi de şımarıklık
00 Yorumla
+1 yılEt istifa et ne olacak ki calismaya mi geldik dunyaya
00 YorumlaEvlen benle ben seni mutlu ederim harbi diyorum. Zamanla tanışırız 😇😊
00 YorumlaNeinn 3 günlük dünya da insan kesinlikle mutlu hissedeceği şeyler yapmalı bu iş de olsa
00 Yorumla
+1 yılbaşka yere atanmaya çalış bir de ne memurusun
00 YorumlaMobing uygulanmasını kabul etme sende savaş, vurduğu yerden vur sende onları.
00 Yorumla
+1 yılÖzelde alacağın maaş arası fark yoksa istifa edebilirsin
00 Yorumla
+1 yılTayin iste. Ben de bir süredir düşünüyorum ama maalesef şartlar izin vermiyor.
00 YorumlaSen gelde bir özel sektörü gör istifa etme. Bana yazar mısın?
00 Yorumla
+1 yılMutsuzsan devam etmeni gerektirecek bir şey yok bence. Sonuçta hayata bir defa geliyor insan.
00 Yorumla
+1 yılİs güvencen nerdeyse orada çalış işsiz kalmaktan iyidir
00 Yorumla
+1 yılKendini garantiye al öyle ayrıl zorlu bir kış bizi bekliyor maddi açıdan sıkıntı çekme.
00 YorumlaFarklı bir daireye geç. Mutlu olacağın bir yer vardır. Memuriyeti yakma bence
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılYaşadığım için biliyorum, çok zor bir şey cidden. Allah yardımcın olsun.
00 Yorumla
+1 yılSon pişmanlık fayda etmez bence hiç istifa etme millet devlete girmek için neler yapıyor
00 Yorumla- Devamını Gör (102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 10 yıllık devlet memuruyum, istifa etmeyi düşünüyorum. Mutsuz çalışmaya devam etmeli miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer