Kızlar Bir Adım Öne 10 yıllık devlet memuruyum, istifa etmeyi düşünüyorum. Mutsuz çalışmaya devam etmeli miyim? (Sayfa 3) Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 610 Yapay Zekaya Sor 10 yıllık devlet memuruyum, istifa etmeyi düşünüyorum. Mutsuz çalışmaya devam etmeli miyim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 16 kişi beğendi
slvmilo Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Neden mutsuzsun 0 1 Yorumla slvmilo +1 yıl Amirini şikayet et Yorumla
drhakannn Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 85% +1 yıl Görev Yerini değiştir başka şehre dahil ol 0 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,1b cevap paylaştı. Tayin falan iste istifa etme. 0 0 Yorumla
kurumeyvecanavarı Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl tayin falan istesen olmuyo mu? 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1b cevap paylaştı. istifa et kafanı yaşa 0 0 Yorumla
Darbeli_Hilti Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 87% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 393 cevap paylaştı. Polismisin? 0 0 Yorumla
gorusatinarkadm Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Devlet memurları cok a kişgen olıyor dogru mu 0 0 Yorumla
u _GerdekBasan_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 35% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 842 cevap paylaştı. Ver istifayı geç 0 0 Yorumla
chace Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 490 cevap paylaştı. Tayin isteyebilirsin 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Başka yere atama istesen olmaz mı? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Atama istedim zaten orada da aynı oldu. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Görevin ne? Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sen bilirsin reis 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
Neden mutsuzsun
Amirini şikayet et
Görev Yerini değiştir başka şehre dahil ol
Tayin iste ya da bu durumu anlat.
Tayin falan iste istifa etme.
tayin falan istesen olmuyo mu?
O mobingin... ben her yerde var
Mutsuz olma ne istiyorsan onu yap.
Etmemeli mutlu olmalisin hayat senin
Yazık valla ya. İstifa et dava aç
istifa et kafanı yaşa
OLM para varsa istifa etme
Ne is yaparsın
Bence istifa etmelisin, mutsuz çalışmaya değmez
Hangi kurum
Devlet farklı
Et gitsin zaten bu secimde gidici
Polismisin?
Mobbing için şikâyette bulunmayı denedin mi
Kendi istediğini yap
Polis memurumusun abla
Devlet memurları cok a kişgen olıyor dogru mu
etme
Ver istifayı geç
Mesleğiniz ne
Tahinini istesen
Tayin isteyebilirsin
Bırak gitsin
Şahsen bırakırdım
Tayin iste. İstifa nedir arkadasım?
Su devirde bidaha düşünmen lazım
Her yerde var ama o ya
tayin falan?
Tayin
Başka yere atama istesen olmaz mı?
Atama istedim zaten orada da aynı oldu.
Görevin ne?
Bence çalıs iş zor bulunuyor.
Sen bilirsin reis
Tayin iste
İstemiyorsan bırak.
Sacmalama
Polis misin
Tayinini iste
Ne memuru sun