Git
Kal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İstediğin bölüm gelmiyorsa gitme bence çünkü istemediğin bölüme gidersen tekrar hazirlarsan puanı yarısı kesinir daha yuksetmez ben istemediğim bölüme hiç gitmedim. 5 yıl sonra ilk defa istediğim bölüm geliyor sıralama yetmiyor 😅😂 o yüzden istemediğin bölüm sevmiyorsa gitme bence
5 yıl boyunca üni ye gitmedin mi
Cevap
5Cevap
Tekrar o psikolojiyi kaldıramazssın olmuyorsa olmuyor zorlamamın bir anlamı yok.
Tutan bölümlerde istediğin bir bölüm varsa git ama hiç birini istemiyorsan kesinlikle gitme 4 yılın boşa gider en azından mezuna kalırsan 1 yıl gider öyle düşün tabi seneye kesin giderim diyorsan
İstediğim 4 yıllık gelmedi yakınlarım iki yıllık iyi bir bölüme git ve kırık obp ile tekrar çalış diyor aşırı kararsızım
2yillik bölümlerden hangisi iyi sence
Ne yapmalıyım peki tercih veriyim mi
Ne tercih edeceksin
Hakkında hayırlısı olsun
Git tekrar hazırlan okurken ya da istediğin bölüme tamamlayabilrcegin 2 yıllığa git
Yakınlarım da öyle diyor
Arada çok fark var mı?
Puan tutuyor sıralama tutmuyor fark da var
Hemşirelik istiyordum beklersem olur ama bunaldım artık
Ayy gideyim de iyi bir yere beyazlaşsa da olur 😂
Teşekkürler
diğer bölümleri bi tart bak sonra karar ver
Genel bölümden git
A şıkkıı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?