2. kez sınava gireceğim, düzgün çalışmadım. Tekrar girmek isetmiyorum, sizce ne yapmalıyım?

2. mezunlugum yks dogru duzgun calismadim artik motivem sifir 3. mezumlukta isteniyo gibiyom bi yandan istiyorum (okb hastasiydim) cok mazeretim oldu ailsel sorunlarimda oldu metalim iyi degil sizce ne yapmaliyim
2. kez sınava gireceğim, düzgün çalışmadım. Tekrar girmek isetmiyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla