Üniversite sınavına 2. kez gireceğim, başarısız olursam ne yapmalıyım?

Lise mezunuyum üniye 2. Kez hazırlanıyorum fakat gidişatım iyi değil. 3. yılıma kalırsam akrabalarımız sürekli arkamdan konuşacak çok fazla baskıya maruz kalacağım. Annem ise sürekli insanların yanında bu yıl neresi gelirse gideceksin diyor. Büyük bir baskının altındayım. 3 yıl sınava hazırlanmak aptallık gibi geliyor ama bu yıl berbat bir yer gelse bile gidersem daha büyük aptallık olur. Çıkmazın içindeyim. Sınava 3 yıl hazırlanmaya nasıl bakıyorsunuz? Ve ben nasıl bir yol izlemeliyim?
Üniversite sınavına 2. kez gireceğim, başarısız olursam ne yapmalıyım?
Cevapla