Bölümümü sevmiyorum, 2 yıl uzadı. Yeniden sınava girmeli miyim sizce?

İçimde kalan bir bölüm var ama ona da 4 yıl daha vermek gözümde büyüyor. Okumazsam da hep özeneceğim. 😢
3. sınıfım ve 2 yıl uzattım. İçimde zerre çalışma isteği yok, hep yere çakılıyorum.
Ne yapmalıyım sizce?
Bölümümü sevmiyorum, 2 yıl uzadı. Yeniden sınava girmeli miyim sizce?
Cevapla