Bölümümden memnun değilim. Sınava 3 ay kala 2. kez üniversite sınavına hazırlanmak mantıklı mı?

Merhaba ben ilk yılımda yerleştim fakat bölümümden memnun olmadığımı farkettim. Bir yandan da işte çalışıyorum. sınava da 3 ay kaldı. Konular da eksilmişken tekrardan sınava girmeyi düşünüyorum. Sadexe ayt mat çalışıp hukuk yazmak istiyorum. Mümkün müdür
Bölümümden memnun değilim. Sınava 3 ay kala 2. kez üniversite sınavına hazırlanmak mantıklı mı?
Cevapla