Üniversite hazırlıkta tekrar sınava hazırlanmak mantıklı mı?

2 senedir evde çalışıyorum ve sıkıldım artık evde çalışamaz odaklanamaz oldum. Ben üniversiteye gidince zaten ilk sene hazırlık okumak istiyordum. Biyoloji bölümü bu sene tutar diye düşünüyorum o bölüme girip hazırlık okurken Bi yandan sınava çalışsam. sene sonu sınava tekrar girip bölümünü değiştirsem mantıklı mı hem 1 sene kaybetmemiş olurum. Hedefim çok yüksek değil zaten kırık obpnin o kadar etkileyeceğini düşünmüyorum.
Üniversite hazırlıkta tekrar sınava hazırlanmak mantıklı mı?
Cevapla