Geçmen için mesela 1. Dönem yıl sonu ortalaman 45 diyelim 2. Dönem not ortalaman en az 55 olması gerekiyor çünkü 2 dönem notunuda toplayınca 100 olmalı
Sana da iyi çalışmalar bu arada senin notun kaç ki hepsine girmek zorundasın Bu arada şöyle bir şey var notun 50nin altında ise sınıfta kalmıyorsun sende sorumlu geçebilirsin yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence sorumluluğa kal bir tane edebiyata girmiş olursun, 2. dönem sınavlarına girmektense, ben hepsine girmek zorundayım yaaa😩
Yiaaaa canım çok kötü olmuş o ama benim sadece edebiyat değil 5 Ders daha var sence sorumluluk daha mı iyi gerçekten?
Evet sorumluluk daha iyi ben senin yerinde olsam normal sınavlara girmektense sorumluluk sınavına girerim ama sen bilirsin 💕
Sorumlu derslerin hepsinden 50 ile mi geçmem gerekiyor?
Geçmen için mesela 1. Dönem yıl sonu ortalaman 45 diyelim 2. Dönem not ortalaman en az 55 olması gerekiyor çünkü 2 dönem notunuda toplayınca 100 olmalı
Hee anladım o zaman sorumluluğa kalıyorum çünkü gerçekten hepsine girmek istemiyorum çok sıkıcı
Bencede en iyisi bu olur
Sana da iyi çalışmalar bu arada senin notun kaç ki hepsine girmek zorundasın
Bu arada şöyle bir şey var notun 50nin altında ise sınıfta kalmıyorsun sende sorumlu geçebilirsin yani
Notum kötü 50nin altında bu dönem isteyen sınava giricek ya ben girmek zorundayım o yüzden ama bu sınavlardanda kötü alsam sorumlu geçer miyim?
Evet sorumlu olursun kaç tane dersten zayıfın var
Ya boşver orası kötü biraz ama sağol dediğin için ben sorumlu geçemem sanıyordum
Rica ederim
Sınava gir.
Sorumluluk sınavına mı