Sizce 2. dönem sınavlarına mı girmeliyim yoksa sorumluluğa mı?

Yaaa arkadaşlar edebiyat düşük geldi genel ortalamam yüksek sizce sorumluluğa mı gireyim yoksa 2. dönem sınavlarına mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sizce 2. dönem sınavlarına mı girmeliyim yoksa sorumluluğa mı?
Cevapla