Evet geç kalmışsın bence çalışmaya orta okul civarlarında başlamak bence ideal ziraa kendi ihtiyaçların için babandan veya bir başkasından para istemek için çekinenler için
Benimde ilk tecrübem 24 yaşında oldu. Kurumsal bir şirkette başladım ancak ilk 2 yıl inanılmaz zorlandım. O zamana kadar çalışmamış olmamanin dezavantajıni hissediyorsun ama sakın pes etme.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Evet geç kalmışsın bence çalışmaya orta okul civarlarında başlamak bence ideal ziraa kendi ihtiyaçların için babandan veya bir başkasından para istemek için çekinenler için
Benimde ilk tecrübem 24 yaşında oldu.
Kurumsal bir şirkette başladım ancak ilk 2 yıl inanılmaz zorlandım. O zamana kadar çalışmamış olmamanin dezavantajıni hissediyorsun ama sakın pes etme.
Kapasiten ve hırsın varsa önün açıktır dert etme bunları
Şu kafadan bir çıkın artık bende hiç çalışmadım 31 yaşındayım diyaliz hemşireligini okuyrm
Kadın için çok sorun değil
Bence çalışma ev kızı ol
Ben iş hayatına 24 yasinda başladım
Bende çalışmadım. Bazen ya kimse almazsa işe felan diye korkmuyorum değil bir yerden başlamak gerek
Yok aşkım bir yerden başla
yok be ne geci biraz daha sabret seneye evlenirsin direk calışma hayatini atlamis olursun👍👍
Bence erken daha ama seveceğin iş bulursan bence geç değil. Tabi çalışma temposuna alışman gerek
20 yaşında bir kadınım ve bende yana döne iş arıyorum bende de o geç kalmışlık hissi var
Benim çalışma hastalığım var 10 günden fazla çalışamıyorum ne yapmlym?
Benimde hiç iş hayatım olmadı yaş 31 beterin beteri var
Hiç bir şey için geç değildir böyle şeylerin yaşı mı olur
Benimde çalışma fobisi var işe girip başlamadan istifa ediyorum bunu nasıl asabilirim?
Ssk için biraz geç bu ülkede emekli olmak zor
25 yaşına kadar ne yaptın
Okudum
Lise mezunusun sanırım. Evet geç kalmışsın.
Hic bir sey icin gec degildir..😉😉
bence hayır bu yaştan sonra çalışanlar da var
evet ya bende oyle bi cikmazdayim
Bende öyleyim geç kaldik
Yok canım ne geç kalması
Yok hiç bir şey için geç kalmış değilsin
Bu saaten sonrada çalışma
Evet biraz öyle bebekkk
bir yerden başlamalısın
Hayatta hiçbişey için geç değil
Biraz geç olmuş sanki
Böyle şeyleri takma kafana geç olsun güç olmasın
hayır hiç bir şey için geç değil
Bende 1ay çalışıp cikiyorum hep
sıkılınca çıkıyorum işten
Az kalmış emekliliğe, boş ver.
hayır hiç bir zaman geç değil belki de hiç çalışamayabilirsin hayat bu belli olmaz
Kurutmuşsun aileni resmen
e zorlanirsin basta tabi
Hayır hiç bir şey için geç değil
28 yaşında işe başlayan erkek biliyorum
Bence , geç kalmış sayılmazsın
Ablacım, bende senin gibiyim.
biraz daha beklersen kalmış olacaksın
Ben 26 yaşına kadar çalışmadım şimdi evim var
hic bi zaman geç degil
boş ver demek ki arkan sağlam
Çok geç değil ama zamanı artık
Torpil bul girersin işe rahatça
İş bulmak zaten zor yani cv eksik olunca daha zor.
geçmiş olsun çok geç kalmışsın
Geç kalmışsn tabi kız
Yo calismanin yasimi olurmus
Erken daha acele etme
Biyerden baslayacaksin
Biraz olsun geç tabii ki
Hiç bir ley için geç değil
boş ver gocan bakar sana
Hayir 35 yasinda bile calisan var
Geç kalmadın kalk ve başar
Hiç çalışmadıysan büyük sıkıntı.