Kızlar Bir Adım Öne 25 yaşıma kadar hiç çalışmadım, geç mi kaldım? (Sayfa 3) GeriDöndümBebek Takip Et Guru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 66 Yapay Zekaya Sor 25 yaşıma kadar hiç çalışmadım, geç mi kaldım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 726 cevap paylaştı. Bende çalışmadım :/ 0 0 Yorumla
louragan5 Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl iş yok ki çalışasın tabi büyük yerde isen bulursun 0 0 Yorumla
amangotubileguzel Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl bir an önce iş bulmaya çalıssan iyi olur 0 0 Yorumla
gizemnxx Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Geç baslayainca zor aliyorlar kendimden biliyorum 0 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 344 cevap paylaştı. Mis ne güzel 0 0 Yorumla
Retroskop1 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 348 cevap paylaştı. Geç kalmışsın biraz 0 0 Yorumla
Akrep-Bir_Adam Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 456 cevap paylaştı. Bence geç kaldın. 0 0 Yorumla
kimsinlanben Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 687 cevap paylaştı. ben de öyle 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl geç değil ama bu yaşına kadar ne yaptın 0 1 Yorumla GeriDöndümBebek +1 yıl Okudum Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çok geç kalmışsın 1 0 Yorumla
oguzhans0303 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 303 cevap paylaştı. Yo çalışırsın yine 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,9b cevap paylaştı. Hayır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Hiç bir şey için geç değildir.
Ne zaman karar verdiysen ondan doğru andır
Geç kaldın yattığın yere geri dön aman çalışma
Hayır bence geç kalmadım
meslek edinme kurslarına yazıl
Geç sayılmaz. İş bulursun.
adam gibi bir iş bulursan sorun olmaz
Bende aynı senin durumunda 25 yaşındayım:)
Herkesin kendi ritmi ❤️
Bence biraz geç kalmışsın
Hicbir zaman geç deyil
Yok neden geç olsun çalışmanın yaşı olmaz
Evet
Ben 32 olcam hala çalışmıyorum ne gerek var 😀
Nereye geç kaldın?
Geç olmuş biraz
Ne iş yapmak istiyorsun peki
Yoo hiç bir şey için geç değil
Bende çalışmadım :/
iş yok ki çalışasın tabi büyük yerde isen bulursun
Okudun mu 🤔
Yok hayır bence.
yoo ne zaman istersen o zaman çalışırsın
bir an önce iş bulmaya çalıssan iyi olur
Bende ya bosa yasiyom resmen
Yazık
Yok hayır geç kalmadın bulursun inşallah
Geç baslayainca zor aliyorlar kendimden biliyorum
Evet
Keyif
Annem çalışmaya 38 yaşında başladı
Geç değil.
Mis ne güzel
Kaldın evet
Hiç bir şey için geç kalmış sayılmazsınız
Gec kaldın
Ben 13 yaşımdan işteyim
Geç kalmışsın biraz
e biraz
Yoo gayet ideal
Daha erken 50 bekle gerek yok calışmaya
Bence geç kaldın.
Gec degil
bende 2 aydır çalışıyorum
Çok geç kalmışsın be
ben de öyle
geç değil ama bu yaşına kadar ne yaptın
Okudum
Hayır
Çok geç kalmışsın
Evden çalış
Yok ya daha yolun başında sayılırsın
Ben 40'ım , birkaç ay çalıştım😃
Kalmadınız
Çok tembelsin
Yo çalışırsın yine
Hayır
Geç kaldın
Asla
Geç değil eminim
Hayır