4 ay sigortasız çalıştırıldım, tazminat davası açabilir miyim?

Merhaba, bir yerde toplam 4 ay olmak üzere, haftanın 6 günü toplam 60 saat sigortasız bir şekilde çalıştırıldım. Tazminat alma şansım var mi? Nasıl?
4 ay sigortasız çalıştırıldım, tazminat davası açabilir miyim?
Cevapla