Bir yıl sigortalı çalıştım, ıssızlık maaşı alabilir miyim?

1yıl sigortalı olarak çalıştım 490gunum var işsizlik maaşı alabilir miyim
Bir yıl sigortalı çalıştım, ıssızlık maaşı alabilir miyim?
Cevapla