Yevmiyeci olarak bi işte çalışıyorum ayda asgari maaş bile etmiyor, sigortam da yatmıyor. Sigortalı bi işe girsem daha mı kârlı?

Yevmiyeci olarak bi işte çalışıyorum ayda asgari maaş bile etmiyor, sigortamda yatmıyor. Sigortalı bi işe girsem daha mı kârlı? Zaten okuyorum tabi iş yerleri okudugumu duyarlarsa zaten işe almiyorlar. O yerlerde verdikleri para gayet iyi sigortami da yaparlar ama bu iş zor ellerim yara oluyor ve sigortamda yatmiyor aylik asgari maaş dahi etmiyor. Yine de devam mı etsem?
Yevmiyeci olarak bi işte çalışıyorum ayda asgari maaş bile etmiyor, sigortam da yatmıyor. Sigortalı bi işe girsem daha mı kârlı?
Cevapla