Sigortasız çalışıyorum maaşım eksik ödeniyor. Ne yapmalıyım?

selam bir yerde ek iş olarak haftanin 2 gunu part calisiyorum. Sigorta yapmadilar aydan aya maas aliyorum. Maas odenirken mesela o ay 5 bin almam lazim ama 4 bin ödüyor. Icerde 1 kaldi diyor. Yav ben ne hakkettiysem hepsini neden vermiyorsun? Bu ay 4 alacaktim 3.500 verdi 500 alacagin var diyorm neden boyle eksik odeme yapiliyor fikri olan var mi? Eksik kismi bir sonraki ay ekleyecek onu anliyorum ama tam verse ne olur? Parami hiç etmiş oluyor. Sizce nasil soyleyeyim bu maaş konusunu?
Sigortasız çalışıyorum maaşım eksik ödeniyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla