İşe alındım ama sigorta yok, sizce ne yapmalıyım?

Tüm evraklarını teslim ettim perşembe gunu pazartesi oldu hala sigorta girişi yapılmamış işe de baslayamadım dolayısı ile sizce ne yapmam gerekiyor
İşe alındım ama sigorta yok, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla