Asgari ücret altında sigortasız çalışıyorum, şikayet etmeli miyim?

Aylık 5 bin. Sabah 8.30 akşam 17. Cteside var. Öğlen yemek karşılıyor. Çok zor iş değil. Dükkanda bekliyosun. Sizce ne yapmalıyım sıkayet etmeli miyim hakkım mı. İş kolay diye böylr ücret veriyorlar

Asgari ücret altında sigortasız çalışıyorum, şikayet etmeli miyim?
Cevapla