Sigortasız çalıştırıldım, şikayet edersem hakkımı alır mıyım başıma iş gelir mi?

2 ay önce 2 ay süre kadar çalıştığım işyerim sigortamı yaptığını söylemişti ben de yapmadığını farkettim önemsemedim fakat şimdi şikayet edebileceğimi söylediler adliyedeki arabulucular yapıyormuş bunu çok uğraştığı işler mi bunlar bir şey çıkar mı hakkımı alabilir miyim başıma bir iş gelir mi ya da daha önce hiç böyle bir şey yaşamadım

Sigortasız çalıştırıldım, şikayet edersem hakkımı alır mıyım başıma iş gelir mi?
Cevapla