6 sigortasız çalıştığım yeri şikayet etmeli miyim?

6 ay boyunca sigortasız çalıştım. Sigortami istememe rağmen yapılmadi. Şimdi işten ayrıldım maaşım yatmıyor ne yapmalıyım

6 sigortasız çalıştığım yeri şikayet etmeli miyim?
Cevapla