Çalıştığım yer sigorta çıkışı mi yapmamış napmaliyim?

1 sene oldu neredeyse hu nasıl sorumsuzluktur mezun oldum babaminkinden yararlanamadım hastane ücret istedi bunlar çıkışımi yapmamış
Çalıştığım yer sigorta çıkışı mi yapmamış napmaliyim?
Cevapla